سایت آیفون آیپاد آیپد مک

ساخت وبلاگ

Register

چند روزی می شود که خبر طرح رجیستری همه سایت های خبری ایرانی را فرا گرفته است. این طرح که به گفته رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار است از ابتدای مرداد عملی شود دارای نواقص های بسیاری است که نیاز به بررسی تخصصی هم ندارد و تنها با کمی فکر به این موضوع می توان دریافت که طرح مذکور بیشتر شبیه به یک بازی است تا واقعیت؟!

یکی از نگرانی های واقع شده در این طرح، از کار افتادن آیفون و سرنوشت نا معلوم آن است. ما چند ساعت قبل خبری را در این مورد با شما در میان گذاشتیم. در ادامه با شما خواهیم بود تا کمی دلتان را قرص کنیم. البته خبر پیش رو برای کاربرانی است که آیفون دارند و در حال حاضر از آن استفاده می نمایند!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

طرح رجیستری موبایل که در حال حاضر به صورت آزمایشی در جریان است، قرار است از اول مرداد ماه به صورت نهایی اجرایی شود. آن گونه که مسئولین امر وعده داده اند، با اجرایی شدن این طرح، استفاده از موبایل قاچاق (یعنی موبایلی که از جایی غیر از ورودی های رسمی کشور وارد شده باشد) امکانپذیر نخواهد بود.

بر همین اساس، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه کمپانی اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد، آب پاکی را روی دست کاربران آیفون ریخته و گفته است ابلاغیه جمع‌ آوری موبایل‌ های این برند برای تمام استان ها صادر شده و در صورت عدم تأسیس نمایندگی تا مرداد، آیفون قطعاً از بازار جمع می‌ شود.

خورشیدی، سخنگوی این ستاد نیز درباره ی امکان فعالیت تلفن های هوشمند آیفون با اجرای طرح مذکور گفته است: طبق قوانین فعلی هیچ منعی برای تأسیس نمایندگی این برند آمریکایی در کشور وجود ندارد و وزارت صنعت نیز به عنوان مرجع تأسیس نمایندگی برند های مختلف در این باره قادر به اظهار نظر قطعی است.

به گفته خورشیدی، بر اساس قانون نظام صنفی و حمایت از مصرف‌ کنندگان، هر کالایی که قرار بر توزیع آن در کشور باشد باید در داخل کشور شبکه ی خدمات پس از فروش داشته باشد. این در حالی است که کمپانی اپل هیچ نمایندگی رسمی در کشور ما ندارد و از ارائه ی خدمات پس از فروش در داخل نیز عاجز است.

خورشیدی یادآور شده است که همین حالا نیز سرویس‌ دهی اپراتور های تلفن همراه به محصولات این کمپانی، با قانون مغایرت دارد. او تأکید کرده است که با اجرایی شدن طرح رجیستری از اول مرداد ماه، قطعاً سرویس مخابراتی به این محصولات داده نخواهد شد.

البته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرده است اجرایی شدن این طرح برای تلفن هایی است که بعد از تاریخ اجرای طرح رجیستری عرضه می‌ شوند و کاربران آیفون نباید در مورد موبایل هایی که در حال حاضر از آنها استفاده می کنند نگرانی داشته باشند. به این ترتیب اگر آیفون دارید و در حال استفاده از آن هستید جای نگرانی نیست. اما اگر قصد خرید آیفون در آینده ی نزدیک را دارید، بهتر است احتیاط بیشتری به خرج دهید.

اظهارات اخیر در این باره همان روز با واکنش هایی از سوی رئیس اتحادیه ی فناوران رایانه ی تهران و رئیس اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی روبرو شد. سید مهدی میرمهدی، رئیس اتحادیه ی فناوران رایانه ی تهران در این باره گفته است: پس از این اقدام قیمت این کالا افزایش خواهد یافت و قاچاق آن نیز بیشتر می‌ شود. غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی نیز در اظهار نظری گفت: سرنوشت این روش اجرای رجیستری برای مقابله با قاچاق بدون اطلاع اتحادیه پر ابهام‌ است. اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی موافق مبارزه با قاچاق است اما با روش فعلی مخالف است، زیرا کار از طریق کارشناسان پیگیری نمی‌ شود.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در خصوص فردی که پیش از این درخواست اخذ نمایندگی رسمی اپل را کرده بود نیز گفته است: ظاهراً فرد مدعی، دیگر پیگیر نیست و به سراغ کار سابق خود بازگشته است. اینکه فرد مورد نظر چه صحبتی با اپل کرده و چه چیزی شنیده است را نمی‌دانم، اما گویا دیگر علاقه‌ ای به انجام این کار ندارد.

گفتنی است ظاهراً اخبار منتشر شده در روزهای اخیر درباره ی ممانعت از فعالیت آیفون در شبکه ی مخابراتی همراه کشور، همان گونه که پیش بینی شده بود باعث افزایش قیمت آیفون در بازار شده و به گفته برخی فعالان، موجودی عده‌ ای از فروشندگان صفر شده است.

 منبع: تسنیم نیوز

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:34

iOS 10

امروز اخبارهای دلهره آور و مایوس کننده بسیاری در مورد طرح رجیستری در ایران به سمع و نظر شما رسید که امید داریم به آینده ای نا معلوم! جدا از این خبرها، اپل دقایقی پیش iOS 10 Beta 3 را عرضه کرد و در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. در این نسخه می توان بهبودهای جزئی را شاهد بود.

اگر شما هم از توسعه دهندگان اپل هستید، این نسخه را دریافت کنید و تغییرات را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

دانلود iOS 10 Beta 3 برای توسعه دهندگان

عرضه iOS 10 Beta 3 برای توسعه دهندگان

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:34

iOS 9

همانطور که در جریان هستید، اپل iOS 10 Beta 3 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد تا تست های مورد نظر را روی آن اعمال کنند. همچنین خبر خوشحال کننده برای کاربران اپلی، عرضه نسخه نهایی و اصلی iOS 9.3.3 است که ساعاتی پیش در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت.

در این نسخه شاهد بهبود یافتن باگهای جزئی و همچنین پایداری بیشتر هستیم. در این نسخه نباید منتظر تغییر اساسی باشید زیرا اپل قصد عرضه iOS 10 با تغییرات اساسی را در سر دارد که پاییز امسال تاریخ عرضه این نسخه از iOS خواهد بود.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

اگر شما هم مایل به آپدیت هستید، می توانید این نسخه را از 2 راه زیر دریافت و دیوایس خود را آپدیت نمایید.

1 - از طریق دیوایس و به صورت OTA با مراجعه به بخش Settings > General > Software Update 

2 - از طریق دانلود لینک مورد نظر و آپدیت با آخرین نسخه آیتونز

آموزش آپدیت و ریستور دیوایس

ویژگیهای جدید iOS 9.3

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق روش OTA اقدام به آپدیت فرمایید زیرا در این نسخه تغییرات بسیار زیادی را نخواهید دید. البته به زودی لینک های دانلود نیز قرار خواهند گرفت.

 منبع: Apple

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:34

Hard Drive

شاید یکی از دغدغه های کاربران حجم زیادی است که عکس را در گوشی اشغال می کنند و متاسفانه به دلیل خاطره انگیر بودن تصاویر راهی جز نگه داشتن و ذخیره کردن آنها وجود ندارد. اگر به دنبال بهترین و امن ترین راه برای گرفتن بکاپ و ذخیره کردن عکس های موجود در آیفون خود هستید پیشنهاد ما سرویس فوق العاده iCloud Photo Library است اما اگر به دنبال روشی مطمئن و در عین حال کاملا رایگان هستید اپلیکیشن Google Photos بهترین انتخاب شما خواهد بود اما امروز قصد داریم تا نحوه ذخیره بکاپ از عکس ها را در هارد درایو اکسترنال بررسی کنیم. یکی از مزیت های این روش در دسترس بودن هر لحظه عکس ها است چرا که ذخیره کردن بکاپ در هارد درایو نیازی به اینترنت و شبکه نداشته و شما می توانید هر لحظه به تصاویر ثبت شده خود دسترسی داشته باشید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

- گام اول: متصل کردن هارد درایو اکسترنال به مک

برای شروع لازم است تا ابتدا هارد درایو اکسترنال خود را به مک متصل نموده از سالم بودن و تشخیص کامل آن توسط سیستم عامل مک اطمینان حاصل نمایید. برای اینکار می توانید فایلی را به طور انتخابی در هارد کپی کرده تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید برخی از هارد درایو های اکسترنال به دلیل عدم تطابق فرمت آنها را مک توسط سیستم عامل شناخته نمی شوند که در این گونه موارد لازم است تا ابتدا فرمت هارد درایو خود را به FAT تغییر دهید.

- گام دوم: متصل کردن دیوایس به مک

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید هارد درایو توسط مک شناخته شده و به خوبی کار می کند لازم است تا دیوایس خود را از طریق کابل به مک متصل کنید.

- گام سوم: استفاده از ابزار Image Capture

Image Capture یکی از ابزار های بسیار کاربردی در مک است که اغلب توسط کاربران نادیده گرفته می شود. در این مرحله لازم است تا با استفاده از حالت جستجوی Spotlight عبارت "Image Capture" را تایپ کرده تا اپلیکیشن مربوطه نمایان شود. می توانید برای جستجو از کلیدهای ترکیبی Cmd + Space استفاده نمایید. 

بعد از اجرا نمودن اپلیکیشن در قسمت کناری برنامه نام دیوایس خود را یافته و روی آن کلیک نمایید. 

اکنون در همان صفحه لیست تمام عکس های موجود در دیوایس خود را مشاهده می کنید که با استفاده از کلید های ترکیبی Cmd + A می توانید همه عکس ها را انتخاب کنید.

- گام چهارم: انتخاب مقصد

به طور پیشفرض عکس های موجود در گوشی در فولدر تصاویر روی مک ذخیره می شوند اما برای انتخاب محلی دیگر لازم است تا همانند تصویر گزینه "Other" را برگزینید. 

حال در صفحه جدید لازم است تا هارد درایو خود را در قسمت کناری صفحه انتخاب نموده و یک پوشه را به عنوان محل ذخیره عکس ها برگزیده و سپس طبق تصویر بر روی گزینه "Open" کلیک نمایید.

- گام پنچم: کلیک بر روی گزینه Import

در پایان لازم است تا برای انجام انتقال عکس ها به هارد درایو بر روی گزینه "Import" کلیک کرده و تا پایان مرحله انتقال صبور باشید. اگر هارد درایو شما از نوع USB 2.0 بوده و تعداد عکس های شما زیاد است احتمالاً مجبور هستید تا دقایقی را صرف این کار کنید. 

سیاست بکاپ گیری شما از عکس هایتان چیست؟ ایا سرویس های آنلاین اینترنتی را انتخاب می کنید یا همانند این آموزش از هارد درایو برای ذخیره کردن عکس ها کمک می گیرید؟

 منبع: iPhoneHacks

- - , .
.

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 14:58

AppStore

لوکس بودن یکی از بارزترین خصلت های انسان هاست. ما انسان ها سعی می کنیم با خرید ساعت، گوشی، خودرو و... خود را در دسته اشخاص لوکس قرار دهیم. هر بخش اجتماع و حتی فضای مجازی افراد لوکس خاص خود را دارد. از شبکه های اجتماعی گرفته تا گوگل پلی و اپ استور! حتی اپ استور هم افراد خاص را می طلبد. اگر قصد دارید تا علاوه بر خاص بودن در فضای حقیقی در گوشی و فضای مجازی نیز خاص باشید در ادامه ما را همراهی کنید.

اپ استور در سال 2014 با رکورد شکنی 1.4 میلیون اپلیکیشن توانست تا رقیبی جدی برای گوگل پلی باشد. از میان هزاران هزار اپلیکیشن موجود در اپ استور تنها تعداد کمی از این اپلیکیشن ها پولی هستند و بیش از 70 درصد برنامه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اند. در این پست قصد داریم تا به معرفی گران ترین اپلیکیشن های موجود در اپ استور بپردازیم. شابد افراد با خرید اپلیکیشن های پولی خاص بودن خود را به رخ همگان بکشند!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

- TouchChat: قیمت 300 دلار

این اپلیکیشن را می توان یکی از کاربردی ترین اپ های اپ استور دانست چرا که این برنامه با فراهم آوردن قابلیت های متعددی برای بیماران اوتیسم و سندروم دان و همچنین اغلب بیماران فلج حرکتی، آنها را قادر می سازد تا با استفاده از صداها با اطرافیان خود گفتگو کنند. این برنامه با استفاده از لغات خاص برای گفتگو سبب شده تا شخص بیمار منظور خود را به سادگی بیان نماید.

لینک دانلود

- Agro: قیمت 300 دلار

یکی از متداول ترین علومی که در آن، متخصصین در تبدیل گیاهان به انواع سوخت ها و غذا ها می پردازند "برز شناسی" گفته می شود. برز شناسان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی نواسانات بازار را مشاهده کرده و همچنین با سایر همکاران خود برای تبادل مواد شیمیایی در ارتباط باشند. آمریکا یکی از بازار های پر رونقی است که معمولاً برزشناسان آن را برای عرضه محصولات خود انتخاب می کنند.

لینک دانلود

- SafeSession: قیمت 300 دلار

SafeSession را می توان یکی از تخصصی ترین اپلیکیشن ها موجود در اپ استور دانست. این برنامه با قابلیت رمزنگاری کردن تماس ها امنیتی فوق العاده را برای اشخاص مهم به ارمغان می آورد. اگر قصد استفاده از این اپ خاص را دارید باید توجه داشته باشید که برای رمزنگاری مکالمات لازم است تا طرف مقابل شما نیز از این اپلیکیشن استفاده کند.

لینک دانلود

- Boffo Fun: قیمت 300 دلار

حتی سازندگان این بازی نیز تمایلی به پرداخت چنین مبلغی برای خرید اپلیکیشن خود ندارند! این بازی که متشکل از یک مجموعه سرگرمی است می تواند سبک هایی نظیر معمایی، اکشن، ورزشی و... را شبیه سازی کند. آخرین آپدیت منتشر شده برای این بازی حدود 7 سال پیش بوده که نشان از موفقیت صفر درصد این بازی دارد. به هر حال اگر مایل هستید تا 300 دلار خود را راحتی هر چه تمام تر دور بریزید می توانید اینکار را با خرید Boffo Fun انجام دهید!

لینک دانلود

- Mobile Cam: قیمت 350 دلار

با Mobile Cam قادر خواهید بود تا بیش از 25 دوربین مدار بسته خود در محل کار یا زندگی خود را مشاهده کنید. با پرداخت 350 دلار در سال می توانید از طریق شبکه به سیستم مانیتورینگ دوربین های خود متصل شده و هر لحظه محل کار خود را رصد نمایید.

لینک دانلود

- DDS GP Yes: قیمت 500 دلار

می توان گفت DDS GP Yes یکی از برترین اپلیکیشن ها در زمینه دندان پزشکی است. قطعاً این برنامه برای افراد عادی کاربردی ندارد اما دندان پزشکان می توانند با کمک گرفتن از آن برای هر بیمار خود شناسنامه ای شامل توضیحات درمان، مدت زمان معاینه و... را تدارک ببینند.

لینک دانلود

 منبع: AppStore

- - , .
.

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 188 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 11:41

Assassin's Creed Identity

چندی پیش شرکت Ubisoft تریلر بازی Assassin's Creed Identity را منتشر کرد و از همان ابتدا کاربران را به خود جذب نمود. بالاخره شب گذشته این بازی برای سیستم عامل iOS به صورت جهانی عرضه شد تا شما هم بتوانید از آن لذت ببرید. در این بازی همواره و همانند گذشته شما باید پرده از چهره بسیاری از افراد بردارید که در ایتالیا زندگی می کنند. البته این را نباید فراموش کنید که زمان بازی در گذشته است که جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. هم اکنون می توانید بازی را به صورت کرک و رایگان از کافه اپل دانلود نمایید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای بازی:

- گرافیک خارق العاده و بی نقص

- بسیار مهیج و سرگرم کننده

- صداگذاری بی نظیر

- سازگار با دیوایس های جدید اپل

ویژگیهای نسخه جدید:

- بهبود یافتن باگها

- اضافه شدن سلاح های جدید

دانلود بازی خارق العاده Assassin's Creed Identity برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی خارق العاده Assassin's Creed Identity برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی خارق العاده Assassin's Creed Identity برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی خارق العاده Assassin's Creed Identity برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

 نسخه بازی: Ver. 2.6.0

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 7.0 و بالاتر

 سازگاری: iPad, iPhone, iPod

 قيمت: 4.99 $

 سازنده: Ubisoft

 منبع: کافه اپل

- - , .
.

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 0:49

Grand Theft Auto Vice Cityبازی زیبا و معروف GTA را همگی به خوبی می شناسید. شرکت Rockstar به مناسبت دهمین سال ساخت و عرضه بازی، آن را برای سیستم عامل های گوشی های هوشمند نظیر iOS و Android عرضه کرد. این نسخه از GTA با نام Grand Theft Auto: Vice City در اپ استور قرار گرفته است. شما وقتی وارد بازی شوید، تمام و کمال حس بازی در کامپیوتر را خواهید یافت زیرا بازی از گرافیک بی نظیری برخوردار است و به کوچکترین جزییات بازی نیز توجه شده است. پیشنهاد می کنیم این بازی فوق العاده زیبا را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای بازی:

- گرافیک بسیار زیبا

- پشتیبانی از آیپد مینی

- پشتیبانی از Retina

- امکان ذخیره بازی در iCloud

ویژگیهای نسخه جدید:

- بهبود یافتن باگهای گرافیکی

- سازگاری با iOS 9

دانلود بازی فوق العاده زیبا و معروف Grand Theft Auto: Vice City برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی فوق العاده زیبا و معروف Grand Theft Auto: Vice City برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی فوق العاده زیبا و معروف Grand Theft Auto: Vice City برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی فوق العاده زیبا و معروف Grand Theft Auto: Vice City برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک مستقیم: 885 مگابایت

 نسخه بازی: Ver. 1.6

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 5.1.1 و بالاتر

 سازگاری: iPhone, iPod Touch, iPad

 قيمت: 4.99 $

 سازنده: Rockstar Games

 منبع: کافه اپل

- - , .
.

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 0:49

your request cannot be processed error code 1009 ارور دانلود از آیتونز CafeApple.Netبرای دوست داران اپل و البته کسانی که از محصولات اپل و آیتونز مارکت استفاده می کنند 1009 عدد جالبی نیست، این چهار رقم سدی است در مقابل کاربران ایرانی. در ظاهر شاید این فقط یک پیغام خطا برای جلوگیری از استفاده از آیتونز مارکت باشد اما در اصل قضیه، تحریم ایران در استفاده از محصولات اپل است.

تحریم، تحریم است حتی اگر در دنیای مجازی باشد. ارور 1009 می گوید کشور شما حق استفاده از سایت را ندارد.

قضیه به همین جا ختم نمی شود و تنها اپل نیست، آندروید مارکت هم زمان هایی اقدام به مسدود کردن کاربران ایرانی کرده و از پس این تحریم ها فقط کاربران هستند که با مشکل مواجه می شوند و بس!

Error 1009

بارها اپل اقدام به برداشتن این ارور کرده است و باز روز از نو روزی از نو

اسفند 90 خبری خوشحال کننده منتشر کردیم که چه؟ حذف پیغام خطا 1009 در App Store برای کاربران داخل ایران اپل تحریم را قطع کرده و می توان از داخل ایران از آیتونز دانلود کرد بدون آنکه از روش های معلوم استفاده کنید.

باید ببینیم این تحریم دوباره تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؟؟!!!

برای استفاده از آیتونز تنها راه حل، استفاده از وی_پی... است، اما افت سرعت آن اجتناب ناپذیر است.

اما ترفند دانلود از آیتونز:

1- از وصل بودن وی_پی... اطمینان حاصل کنید

2- روی برنامه مورد نظر کلیک کنید تا دانلود آغاز شود

3- وی_پی... را قطع کنید و دوباره دانلود را آغاز (Resume) کنید.

به همین راحتی...!

 منبع: کافه اپل

- - , .
.

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 0:49

Pixomatic

در این پست از کافه اپل قصد داریم یکی از برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر در اپ استور را به شما معرفی کنیم. نام این اپلیکیشن Pixomatic است که در بیش از 76 کشور جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده است. شما به کمک این نرم افزار فوق العاده حرفه ای قادر به تغییر پس زمینه عکس های خود به بهترین وجه ممکن خواهید بود. همچنین امکان تصحیح رنگ و دیگر ابزار ویرایش تصویر در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای نرم افزار:

- امکان ویرایش حرفه ای تصاویر

- سازگار با دیوایس های جدید اپل

- امکان تصحیح رنگ و برش تصاویر

- انواع فیلتر برای اعمال روی تصاویر

معرفی نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Pixomatic برای آیفون، آیپاد و آیپدمعرفی نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Pixomatic برای آیفون، آیپاد و آیپدمعرفی نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Pixomatic برای آیفون، آیپاد و آیپدمعرفی نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Pixomatic برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک مستقیم: 17 مگابایت

 نسخه نرم افزار: Ver. 2.0.1

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 8.0 و بالاتر

 سازگاری: iPhone, iPod, iPad

 قيمت: 3.99 $

 سازنده: Qube LLC

 منبع: کافه اپل

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 328 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 22:12

NBA 2K16

ورزش بسکتبال را به طور حتم بسیاری از شما کاربران دوست دارید. این ورزش مهیج و جذاب را می توان به آسانی و تنها با یک توپ و یک حلقه انجام داد. اگر فضای مناسب را برای انجام این کار ندارید، می توانید NBA 2K16 را که به تازگی وارد اپ استور شده دانلود کنید و از آن لذت ببرید. نسخه جدید بازی بسکتبال NBA برای iOS عرضه شده است که شاهد تغییرات بسیار به ویژه در گرافیک آن هستیم. شما می توانید بازی مذکور را به رایگان از کافه اپل دانلود نمایید و این ورزش مهیج را در دیوایس خود تجربه کنید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای بازی:

- گرافیک فوق العاده بی نظیر

- طراحی دقیق بازیکنان

- امکان برگزاری بازی آنلاین

- سازگار با دیوایس های جدید اپل

ویژگیهای نسخه جدید:

- بهبود یافتن باگها

دانلود بازی بسکتبال NBA 2K16 برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بسکتبال NBA 2K16 برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بسکتبال NBA 2K16 برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بسکتبال NBA 2K16 برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک مستقیم: 3 گیگابایت

 نسخه بازی: Ver. 1.06

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 9.0 و بالاتر

 سازگاری: iPhone, iPod Touch, iPad

 قيمت: 7.99 $

 سازنده: 2K Sports

 منبع: کافه اپل

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 22:12

iMovie

برنامه iMovie را می توان یکی دیگر از شگفتیهای اپل به شمار آورد. این برنامه به قدری قدرتمند است که نمی توان باور کرد. شما می توانید با iMovie فیلمهای بسیار زیبایی بسازید و یا اینکه آنها را ویرایش کنید. می توانید با انگشتان خود و به کمک iMovie بهترین فیلمها را خلق کنید. به کمک این برنامه می توان تریلرهای بی نظیری را ساخت و با دوستان به اشتراک گذاشت. پیشنهاد می کنیم اگر به میکس و مونتاژ علاقه دارید، این برنامه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای نرم افزار:

- پشتیبانی از Multi Touch

- امکان ساخت تریلرهای حرفه ای

- امکان انتشار فیلمها و تریلرهای ساخته شده در اینترنت

- کیفیت HD

- امکان ویرایش صوت

- افکتهای زیبا و بی نظیر

- صدها تم زیبا برای تریلر و میکس فیلم

- امکان ویرایش ویدیوهای اسلوموشن

ویژگیهای نسخه جدید:

- پشتیبانی از iCloud

- بهینه شده برای iOS 9

- امکان ارسال فایل از دیوایس به دیوایس دیگر

- بهبود یافتن باگها

- امکان تغییر سرعت ویدیو

- امکان استفاده از 10 فیلتر پیش فرض و پیشنهادی اپل

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم iMovie برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم iMovie برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم iMovie برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم iMovie برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک مستقیم: 596 مگابایت

 نسخه نرم افزار: Ver. 2.2.2

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 9.0و بالاتر

 سازگاری: iPad, iPhone, iPod

 قيمت: 4.99 $

 سازنده: Apple

 منبع: کافه اپل

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 22:12

iPhone 7

باز هم خبر جدید در مورد آیفون 7! این بار تصویری از طرح اولیه آیفون 7 منتشر شده که در آن دوربینی بزرگتر خودنمایی می کند. این گزارش از سوی TechTastic منتشر شده است. نمی توان گفت طرح نهایی iPhone 7 همین خواهد بود اما می توان حدس زد که به طور حتم تغییرات اساسی در دوربین رخ خواهد داد.

در پیش با شما در مورد آیفون 7 خبرهای بسیاری را در میان گذاشته ایم. به نظر شما آیفون 7 به چه شکلی و با چه امکاناتی عرضه خواهد شد؟!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

احتمال وجود دوربین بزرگتر در آیفون 7

 منبع: TechTastic

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 17:59

iPhone 7

دقایقی پیش خبری را در مورد آیفون 7 و دوربین ارتقاء یافته آن در کافه اپل منتشر کردیم. حال خبر دیگری منتشر شده که بد نیست شما هم در مورد آن بدانید! طرحی شماتیک از آیفون 7 لو رفته که در آن می توان تغییرات را به وضوح دید.

در این طرح جک هدفون حذف شده است و به احتمالاً از Lightning برای اتصال هدفون استفاده یا به صورت بی سیم ارتباط برقرار خواهد شد. از سوی دیگر اسپیکرهای استریو در طرفین درگاه Lightning آیفون خودنمایی می کنند و در نهایت تغییرات چشمگیری در لنزها رخ داده که می توان گفت بر واقعیت داشتن این تغییر، می توان اطمینان بیشتری داشت. نظر شما چیست؟!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

طرح لو رفته از آیفون 7 خبر از حذف جک هدفون، حضور اسپیکرهای استریو و دوربین بزرگتر می دهد

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 17:59

iOS 9

2 شب پیش اپل دومین نسخه بتا از iOS 10 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و حال باید به شما اطلاع دهیم که پس از گذشت 48 ساعت، iOS 9.3.3 Beta 5 هم عرضه شد و در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت! شماره ساخت این نسخه 13G34 می باشد که برای دریافت آن باید با اکانت توسعه دهندگان اپل از بخش Developer سایت اپل، اقدام نمایید.

در این نسخه می توان به بهبود یافتن باگها و پایداری بیش از پیش اشاره کرد.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

دانلود iOS 9.3.3 Beta 5 ویژه توسعه دهندگان

iOS 9.3.3 Beta 5 برای توسعه دهندگان عرضه شد

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 8:34

Apple

در چند روز گذشته اپل iOS 10 Beta 2 - iOS 9.3.3 Beta 5 - macOS 10.12 Sierra Beta 2 و watchOS 3 Beta 2 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد تا تست های مورد نظرشان را روی آن انجام دهند. در این میان از دیگر نسخ عرضه شده سیستم عامل های اپل می توان به OS X El Capitan 10.11.6 Beta 5 با شماره ساخت 15G26a و tvOS 9.2.2 Beta 5 با شماره ساخت 13Y825 اشاره کرد.

در هر 2 سیستم عامل شاهد بهبود یافتن باگها و افزایش پایداری هستیم که در ادامه می توانید از بخش Developer سایت اپل این نسخه ها را دریافت نمایید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

دانلود نسخه های بتا ویژه توسعه دهندگان

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 8:34

Vainglory

چندی پیش اپل در یکی از کنفرانس های خود از پردازنده های گرافیکی Metal صحبت به میان آورد و اعلام کرد که در دیوایسهای A8 شاهد پیشرفت خارق العاده و چشمگیر گرافیک بازیها خواهیم بود. در طول کنفرانس برای نمایش قدرت رندر گرافیکی Metal بازی جالبی را به نمایش گذاشتند که به تازگی وارد اپ استور شده است. این بازی آنلاین و سرگرم کننده Vainglory نام دارد.

شما در این بازی با گرافیک بی نظیری روبرو خواهید بود که مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت. در بازی باید با دوستان خود تیم های 2 و 3 نفره تشکیل دهید و به صورت آنلاین به جنگ با دشمنان بروید، دیوارهای دفاعی دشمن را نابود کنید، امتیاز کسب کنید و نیروهای خود را ارتقاء دهید. این بازی توانسته در میان منتقدان بیشترین امتیاز را از لحاظ کیفیت و خط داستانی دریافت کند. پیشنهاد می کنیم بدون فکر و معطلی آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای بازی:

- گرافیک خارق العاده و بی نظیر

- سازگاری با iOS 8

- بهینه شده برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

- بازی آنلاین

- گیم پلی بی نظیر

- سبک بازی های MOBA

ویژگیهای نسخه جدید:

- بهبود یافتن باگها

- اضافه شدن امکانات بی نظیر

- اضافه شدن کاراکترهای جدید

- اضافه شدن ابزار جدید

- اضافه شدن سلاح های جدید

دانلود بازی بی نظیر و آنلاین Vainglory برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بی نظیر و آنلاین Vainglory برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بی نظیر و آنلاین Vainglory برای آیفون، آیپاد و آیپددانلود بازی بی نظیر و آنلاین Vainglory برای آیفون، آیپاد و آیپد

 دانلود از لینک آیتونز: 682 مگابایت

 نسخه بازی: Ver. 1.19.3

 فعالسازی: رایگان

 سیستم عامل: iOS 6.1 و بالاتر

 سازگاری: iPhone, iPod Touch, iPad

 قيمت: رايگان

 سازنده: Super Evil Megacorp

 منبع: کافه اپل

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 22:59

iPhone 7

اکثر کاربران به دنبال اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل یعنی آیفون 7 هستند. اخبار و شایعات بسیاری هم در مورد آیفون 7 نیز در حال انتشار است که هر کدام حرفی برای گفتن دارند. به تازگی منبع خبری Wall Street Joual در مورد آیفون 7 خبری را منتشر کرده مبنی بر اینکه اپل قرار است مدل آیفون 7 را از 16 گیگابایت به 32 گیگابایت ارتقاء دهد.

این خبر باید خوشحال کننده باشد زیرا با پرداخت همان هزینه آیفون 16 گیگابایتی می توان آیفون 32 گیگابایتی داشت و در نتیجه فضای بیشتری را به ذخیره عکس و فیلم اختصاص داد. از سوی دیگر گویا قرار است آیفون های 128 گیگابایتی جایشان را به آیفون های 7 با ظرفیت 256 گیگابایت بدهند. به نظر شما اگر این خبر واقعیت داشته باشد، شما از آن استقبال می کنید؟!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

Wall Street Joual: مدل پایه آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 17:32

Mac

اگر شما نیز در دسته کاربران مک قرار دارید احتمالاً این فکر به ذهنتان رسیده که چطور می توان آیکن های سیستم عامل مک را که گاهی اوقات خسته کننده می شوند، تغییر داد؟! امروز با شما هستیم تا با آموزشی جالب نحوه تغییر شکل آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan را آموزش دهیم. بیشتر افرادی که از ظاهر مک خود خسته شده اند یا با آیکن هایی که با صفحه رتینا سازگاری ندارند به مشکل برخورد کرده اند از این پس می توانند با انجام مراحل زیر روحی تازه به مک خود ببخشند.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

1- اپلیکیشنی که قصد تغییر آیکن آن را دارید، یافته و سپس با راست کلیک کردن بر روی آن گزینه Get Info را انتخاب نمایید.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

2- پس از کلیک بر روی گزینه یاد شده پنجره ای جدید مقابل شما گشوده خواهد شد که اطلاعات مختصری را در مورد اپلیکشن به شما می دهد.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

3- اکنون نوبت به عکسی می رسد که قصد دارید از آن به عنوان ایکن اپلیکیشن استفاده کنید. پس از یافتن عکس مورد نظر بر روی آن راست کلیک کرده و از قسمت Open with گزینه Preview را انتخاب نمایید.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

4- اکنون در صفحه جدیدی که مقابل شما باز می شود در قسمت منو بار طبق تصویر مسیر Edit > Select All را طی کنید.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

5- اکنون با انتخاب کادر مناسب برای عکس می توانید آن را از مسیر Edit > Copy واقع در منو بار در حافظه مک خود کپی کنید.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

6- اکنون مجدداً به صفحه Get Info که پیش تر آن را باز کرده بودید رفته و طبق تصویر بر روی آیکن گوشی سمت چپ بالا کلیک کنید و سپس از قسمت منو بار مسیر Edit > Paste را طی کرده تا عکس شما جایگزین گردد.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

7- در این مرحله اگر اپلیکیشن مورد شما که قصد تعویض آیکن آن را دارید در قسمت فایل های سیستمی قرار داشته باشد، سیستم پنجره ای مانند تصویر برای شما باز خواهد کرد که از شما می خواهد تا نام کاربری و رمز عبور خود را برای انجام تغییرات وارد نمایید.

آموزش تغییر آیکن های مک در نسخه OS X El Capitan

8- اکنون مشاهده می کنید که تصویر مورد نظر شما با موفقیت جایگزین آیکن قبلی شد اما لازم تا برای تثبیت شدن عکس و ذخیره نهایی یک بار سیستم خود را Restart نمایید.

 منبع: IDB

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 17:32

The Little Fox

به احتمال زیاد بسیاری از شما کاربران داستان شازده کوچولو را خوانده یا شنیده اید. این داستان فاخر به دست آنتوان دوسنت اگزوپری نوشته شده که زنده یاد احمد شاملوی جان هم سالها پیش آن را به زبان شیرین پارسی ترجمه کرد. داستان شازده کوچولو روایتگر شاهزاده ای کوچک است با قلبی بزرگ! ما امروز در کافه اپل بازی بسیار جذاب The Little Fox را معرفی خواهیم کرد که به داستان شازده کوچولو ارتباط بسیاری دارد. شما در این بازی نقش روباهی کوچک اما جسور و باهوش را بازی می کنید که باید در جستجوی شازده کوچولو باشد و او را با گذر کردن از موانع ها و خطرها بیابد. پیشنهاد اکید داریم این بازی را بدون هیچ معطلی دانلود کنید تا ببینید چه شاهکاری است!

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

ویژگیهای بازی:

- گرافیک بی نظیر و جذاب

- داستان بسیار آشنا و دلنشین

- سازگار با دیوایس های جدید اپل

- مراحل متعدد و چالش برانگیز

- موسیقی گوش نواز و آرام بخش

روباه و شازده کوچولو: معرفی بازی بی نظیر The Little Fox برای iOSروباه و شازده کوچولو: معرفی بازی بی نظیر The Little Fox برای iOSروباه و شازده کوچولو: معرفی بازی بی نظیر The Little Fox برای iOSروباه و شازده کوچولو: معرفی بازی بی نظیر The Little Fox برای iOS

 دانلود از لینک مستقیم: 86 مگابایت

 نسخه بازی: Ver. 1.1.0

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 8.0 و بالاتر

 سازگاری: iPad, iPhone, iPod

 قيمت: 2.99 $

 سازنده: Oleg Batrakov

 منبع: کافه اپل

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 17:32

iPhone 7

چندی پیش خبری را در مورد آیفون 7 با رنگ آبی تیره در کافه اپل منتشر کردیم. به تازگی شایعات جدیدی در مورد آیفون های 7 با رنگ مشکی Space Black داغ شده که بسیاری از کاربران را به خود علاقه مند کرده است. از این رو طراح محبوب و معروف Martin Hajek باز هم دست به کار شده و طرحی مفهومی از آیفون 7 با رنگ مشکی منتشر کرده است.

در این طرح ما شاهد آیفونی مشکی رنگ هستیم که دکمه Home به صورت Force Touch در آن خودنمایی می کند. دکمه Home در این طرح با صفحه نمایش ادغام شده و زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. همچنین درگاه هدفون حذف و جای آن را پورت Lightning هدفون گرفته است.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم این طرح جذاب را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام کافه اپل را دنبال کنید: Telegram.me/CafeAppleChannel

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

طرح مفهومی آیفون 7 با رنگ Space Black

 منبع: iClarified

سایت آیفون آیپاد آیپد مک...
ما را در سایت سایت آیفون آیپاد آیپد مک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان cafeapple بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 18:40

خبرنامه